Przejdź do głównej zawartości

KKW by KYLIE COSMETICS Crème Liquid Lipstick, 

W końcu je mam , długo na nie czekałam ale czy było warto ? 
Dzisiaj mam do przetestowano cos co pojawiło się jakiś czas temu ale u mnie dopiero teraz gości. Co to jest ? Zobaczcie sami 
Zapraszm do czytania 🖤
KKW by KYLIE COSMETICS Crème Liquid Lipstick, 
Zestaw „KKW by KYLIE COSMETICS Crème Liquid Lipstick” zawiera 4 płynne pomadki, w różnych tonacjach nude.
Idealny dla miłośniczek naturalnych ust.
Pomadki posiadają nazwy będące „ksywkami” samej Kim. Opakowanie przepiękne, spójnej kolorystycznie tonacji pastelowego, pudrowego różu.

Formuła pomadek zasadniczo różni się od innych produktów do ust marki Kylie Cosmetics. Jest lekka, aksamitna i bardzo przyjemna w użyciu. Znajduje się gdzieś pomiędzy błyszczykiem, a pomadką.
Usta przed nałożeniem pomadk nie mogą być pokryte podkładem, czy też balsamem.
Wykończenie  piękne,lekko mokre. Krycie mamy lekkie z możliwością stopniowania maksymalnie do średniego po dołożeniu kolejnych warstw. 
Pomadki nie wchodzą w załamania i nie podkreślają suchych skórek.  KIM i KIKI bardzo ładnie się rozprowadzają bez pozostawienia smug,natomiast KIMBERLY oraz KIMMIE wymagają zdecydowanie większego wysiłku dla uzyskania równomiernego krycia i potrafią pozostawić smugi.

,,KKW Kimmie Crème Liquid Lipstick” 
Najciemniejszy z kolekcji, ciepły, brązowy nudziak z pomarańczowymi tonami. Formuła lepiej kryjąca i bardzien gęsta.

KKW Kim Crème Liquid Lipstick” 
Beżowo-brzoskwiniowy nudziak, utrzymany w ciepłej tonacji. Formuła lepsza niż w przypadku Kimberly, ładnie się rozprowadza i daje nieco lepsze krycie.

,,KKW Kiki Crème Liquid Lipstick” 
Chłodniejszy od pozostałych kolor nude z różowymi tonami, który bez problemu rozprowadza się na ustach .

KKW Kimberly Crème Liquid Lipstick 
Najjaśniejszy ciepły kolor nude z brązowo-karmelowymi tonami. Świetne sprawdza się w codziennym makijażu.

Pomadki utrzymują się na ustach około 2-3  i wymagają poprawek w ciągu dnia. Praktycznie nie wyczuwalne na ustach.


Zapraszam🖤
IG. _paulla_96
SNAP. lifebypaulla


Komentarze

  1. Nie mialam pojecia, ze są takie ;D Ja mam matową w kolorze 22 kit z kredką i jest nie do zdarcia ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne kolorki mają te pomadki, ale cena trochę odstrasza :(
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory! Osobiście ostatnio zamówiłam sobie pomadki trochę mniej znanej marki aczkolwiek są także świetne. Zapraszam do mnie xx https://blekitnypamietnik.blogspot.com/2017/07/dwanascie-lat-pozniej.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta kolekcja ale cena mnie trochę odstrasza :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ja też bym chciała te pomadki. Długo się zastanawiałam czy nie zakupić, ale ich cena mnie przeraża.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezbyt długo się utrzymują, ale kolory i design mają piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obecnie usta maluję tylko matowymi płynnymi pomadkami Golden Rose, które gorąco ci polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają zachęcająco 😃♥️

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory i opakowanie) Podoba mi się również to, że pasują do nudowego makijażu💄

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega kolory! Idealne na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory, estetycznie zapakowane. Wydaje mi się, że byłyby idealnym prezentem dla miłośniczek kolorowych ust :) Obserwuję i zapraszam do siebie
    nusiabl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy jeszcE nie miałam okazji testować pomadek od Kylie :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wyglądają, lecz nie testowałam ich jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam tańszy odpowiednik z LOVELY, a o tym nie słyszałam jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomadki Kyle są super. Moja znajoma przywiozła ostatnio kilka z USA i miała do sprzedania. Najbardziej podoba mi się odcień czerwony :) Pozdrawiam Kate.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe kolory, szkoda, że nie zaprezentowałaś swatchy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachęcający wpis- jeszcze ich nie miałam...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pielęgnacja włosów zimą

Zimowe miesiące to czas gdy nasze włosy , dłonie , ciało czy usta potrzebują troskliwej opieki. Ale dzisiaj skupimy się tylko na włosach. Nie ważne czy masz włosy  krótkie czy długie , naturalne czy farbowane zima to ciężki czas dla każdych włosów . Zimne powietrze , silny wiatr ,opady śniegu i deszczu , wilgotnosć powietrza. Problemy z którymi zazwyczaj borykamy się zimą to ~ elektryzowanie ~ łamliwość ~ puszenie ~ utrata objętości ~ przesuszone końcówki Zapraszam do czytania  Odżywianie , nawilżanie , olejownanie  Przede wszystkim kosmetyki pielęgnacyjne musimy stosować systematycznie. Wybieramy produkty o bogatszym składzie (maski , odżywki ) Zima jest to tez idealna pora na olejowanie. Zapewni włosom ochronę przed działaniem czynników zewnętrznych i zabezpieczy końcówki przed rozdwajaniem. Polecam stosowanie olejów roślinnych np.oleju ze słodkich migdałów lub oleju lnianego Czapka  Chodź sama nie lubię czapek to jednak staram się zawsze o nich pamię

18-stka ❤

28.04.2018 Data którą planowałam przez bardzo długi czas. Dzień który juz na zawsze będzie dla mnie najlepszym dniem w życiu ❤ Długo wyczekiwana moja impreza 18 stkowa. Ten dzień był dla mnie bardzo ważny. Ostatnie 2 tygodnie były pełne nerwów,steresu poniewaz chciałam żeby wszystko się udało.❤ Wszystko musiało być dopięte na ostatni guzik 💋 Dziękuje mojej rodzinie i przyjaciołą którzy razem ze mną świętowali dla mnie ten wazny dzien. To niesamowite uczucie ze mam przy sobie tylu wspaniałych ludzi.Swoją obecnością sprawiaciliscie że te urodziny były wyjątkowe !  To dzięki wam ten dzień byl taki jak zaplanowałam. 💋Dziękuje za pomoc w przygotowaniach ❤ A przede wszystkim dziękuje moim rodzicą którzy pomogli mi we wszystkim  no i oczywiście za te wspaniałe 18 lat przez które mnie wychowali.Kocham ich i dziękuje im za wszystko co dla mnie zrobili. Uwierzcie mi są niesamowici 💋❤❤ Dziękuje wszystkim za życzenia i prezenty, które sprawiły mi wiele radości .  💋❤Jeszcze raz dziękuje za